2012. december 5., szerda

Karácsony - Háttérképek (3)







„Karácsonykor mindig olyan jó
Az sem baj ha nem esik a hó
Fontos az hogy velem legyenek
Kik szeretnek s kiket szeretek.”






„Szép Karácsony, úgy imádom
Már alig várom az ajándékom
Szép Karácsony, Szent Karácsony
A legszebb ünnep a világon.”






„Mélyen hallgatunk, senki sem szól
Csengőszó hallatszik távolról
Áhítat van benn a lelkünkben
Szeretet pedig a szívünkben.”







„Fényességes csillagos éj van.
Fáradt vándor baktat a hóban,
Szép karácsony vezesd a tájon,
Fáradt vándor utat találjon!”






„Mézes bábu ring a fa ágán,
Jászol mellett béget a bárány.
Gyújtsunk gyertyát, itt a karácsony,
Fáradt vándor utat találjon!”






„Szikrázik a hó, nevetésünk messze száll
És a kis csikó a szánnal meg sem áll
Tág a lélek itt, akár a láthatár
S jókedvünknek hangjait a szél is tudja már.”







„Csengőszó, csengőszó, cseng és bong az út
Kis szánunkkal a csengős csikó nagy vidáman fut
Csengőszó, csengőszó, cseng és bong az út
Kis szánunkkal a csengős csikó nagy vidáman fut.”






„Volt egy kis leány, nagyon megtetszett nekem
Gondoltam, elhívom, hogy szánkózzék velem
Repült velünk a sors, de úgy rendeltetett
Hogy jött egy csúfos hókupac és jól leégetett.”






„Ha mindent hó takar, és ha ifjú vagy komám
Csak fogjál be hamar, hisz vár reánk a szán
És hívd a lányokat, aztán nyomás, gyerünk
Hadd hallgassák majd jó sokan, jókedvű énekünk!”






„Kisfiam, kicsi lányom
e Földön túl a boldogságom,
Eljött hozzánk egy új élet
amiről majd még mesélek.”






„Szeretetből újra éled,
egy szó, amit már rég remélek.
Hol jó lehet, hol jó lesz mindig,
bölcsődtől a hideg sírig.”






„Kisfiam, kicsi lányom,
ti vagytok a megváltásom.
Amiért éltem, ami fáj még
legyen bennem a jó szándék.”






„Volt, amikor nem szerettem.
Nem tudhattam ember lettem.
Ember által megszülettem
csak magamnak senki ellen.”






„Tél volt, hó esett és jöttek az ünnepek
Gondolkodtam, mit is adhatnék neked.
Amit csak én adhatok, amiről te is tudod,
hogy igazán én vagyok.”






„Minden gazdagságom hangok és szavak,
Néhány általuk kimondott gondolat.
Egyet elmondtam neked, hogyha igaznak hiszed,
Mondd el mindenkinek!”






„Kívánj a szónak nyílt utat,
És a dalnak tiszta hangokat,
Kívánd, hogy mindig úgy szeresselek,
Ahogy szeretnéd, hogy szeressenek.”






„Csak arról énekelek, amit igaznak hiszek,
S csak akkor szól neked, ha te is úgy hiszed,
Hisz te is úgy élsz, ahogy én,
Te is azt álmodod, amit én,
Legalábbis úgy szeretném.”




















Nincsenek megjegyzések: